Bedeutung
Facebook
Twitter
Problem melden

Für immär und ewig Songtext
von Sina

Ich sitzä da I därä bar wonich immär widr gah immär dänn wänn nüüt meh gat...irgendwie staht alles chopf chans nöd verstah warum hanich dä typ ned grad lah stah...
Has gfühl ich seg im falsche film und finds zimli schlimm das dä ned tschäggt um was das gaht er schnurrt nur ändlos uf mich ih und schwärmt wie nett das segi gsie wir zei zämä I sim himmelbett
Jetz gseht er mich scho in wiis mit ring und blämästruuss und plant scho t hypothek uf eusem huus bis der tot eus scheidet überschribt är mir sis läbä und droht das er mich NIE wird verlah

Für immär und ewig aber nid mit mir...für immär und ewig und scho gar nid mir dir...ich weiss scho länscht wie churz das,dass chan sih für immär und ewig

Und er fangt ahfah dänkä...er dänkt vor er dänkt nah chans eifach nid verstahh...geschter segs doch luschtig gsie...nur geschter isch scho lang verbii...und das wärs für mech gsie...
Er will mini wohnig und miis herz er verchauft mer liib und seel für mini träum bis zum bittre änd und er träum fascht nur vo liebi und red fascht nur vo luuscht...

Für immär und ewig aber nid mit mir...für immär und ewig und scho gar nid mir dir...ich weiss scho länscht wie churz das,dass chan sih für immär und ewig
Für immär und ewig aber nid mit mir(aber nid mit mir)...für immär und ewig und scho gar nid mir dir(und scho gar nid mir dir)...ich weiss scho länscht wie churz das,dass chan sih für immär und ewig

Improviert:füüür imäär und ewig...ohhha...aber nöd mit mir...

FÜR IMMÄR UND EWIG
Fragen über Sina
Wie alt ist Sina?
Was bedeutet der Name Sina?
Wo wohnt Sina?
Wie schreibt man Sina?

Album Häx odär heilig (1997)

Sina
  1. 1.
    Power
  2. 2.
    Fiirvogl
  3. 3.
    Onkil Kamil
  4. 4.
    Libre de Vivre
  5. 5.
    Elfubeiturm
  6. 6.
    Damuwahl
  7. 7.
  8. 8.
    Uf 1000 und zrugg
  9. 9.
    Immär und ewig
  10. 10.
    Amis Buvons
  11. 11.
    Gradüs
  12. 12.
    Bisch nix wärt
  13. 13.
    Äs geit mär güät
Sina - Für immär und ewig
Quelle: Youtube
0:00
0:00
Made with in Berlin
© 2000-2024 MusikGuru