Facebook
Twitter
Problem melden

Was ich wott Songtext
von Xen

Ich chum und zeig der jezz wies lauft
Ghörsch min Sound wie er uf de Strasse lauft während min Homie sis züüg verchauft.
De jugendzuekunft verbaut ich bin zu druff und bau. Scheiss druff han gnueg gseh ich au. Jezz ab und suech zueflucht ob ich dezue chum. Suech und
Finde nur de Joint wo jezz guet tuet und rauch. Han gnueg wuet zu lang verdrängt das au
Bin gnueg guet aber chli verhängt Händ hängt de Stift zum Papier.
Ich bang dich mit Wörter i mir ich schwör dreh die Rapper sie dänked ähnlich doch rapped ned wie
Ich
Also bliib still ich kill bill die bitch wo dich will
Will ich eigendlich ufhöre will.
Lieber gahni go schaffe, ufhöre Tracks mache
Sinnlos hänge uf de Strasse
S gaht nöd es chunt voneleig.
Schribe wie gstört, ich liebes ich schwör
Ich mach alles doch niemert checkt was ich mein.
Jede seit mir wie ich was mache sött
Keine frögt mich wie ich das wött. d Frag isch jezz ob ichs schaff und wenn nöd
Ish egal ich los Xen ufem IPod ich schwör.
Ich rapp für mini Untergrund chees
News
ABBA: 'When Abba Came to Britain'-Doku erscheint
Vor 18 Stunden
ABBA: 'When Abba Came to Britain'-Doku erscheint
Yungblud: So wird sein neues Album
Vor 26 Minuten
Yungblud: So wird sein neues Album
Xen - Was ich wott
Quelle: Youtube
0:00
0:00
Made with in Berlin
© 2000-2024 MusikGuru