Top TEDE Lyrics

Facebook
Twitter
Problem melden

Wyścig Szczurów Songtext

Czasem się spotyka
Rówieśnika
Gajer nesseser firmowa bryka
Zegar tyka
Czas ludzi zmienia
Charakterystyka pokolenia
To wychylenia, każdy ma wychylenia
A ja mam takie wspomnienia
Ławka chłopaki z bloków, osiedle
Letni wieczór I Ty podszedłeś
I gadka
Temat twoja posadka
Zero żartów I nawijki o małolatkach
Tylko o firmowych wydatkach
Spadkach
Notowań konkurencji
Potem gładka
Przejściówka do pensji
Cztery brutto to cię kręci
Nara, e momencik
Na miejscówce
Wszyscy macie tu po wizytówce

Refren:

Człowiek, e to wyścig szczurów
Do szklanych domów z szarych murów
Jak twój guru
To PLN ty przegrasz wyścig ten

Powtórzyć refren

Na codzień styl jak na wesele
Gant-ele
Włosy natarte żelem
Bieg za portfelem co
Portfel jest celem no
Ten kto nie jest jak ty jest nikim
Forsa, wóda, narkotyki
Kurwy firmowe bankieciki
Parę łyków ameryki
Niejeden się tym zachłysnął,
Niejednemu sen z oczu prysnął
Przysnął
A gdy sie obudził
Były szczury, nie było ludzi
I co nikt nie podał mu dłoni
Każdy szczur gonił
Za szczurem
Spadł w dół, a tak szedł w górę
Spadł w dół, a tak szedł w górę

Powtórzyć refren (2 razy)

E ty słyszysz mnie na bankiecie
Wiem, że ćpałeś koks w klozecie
Jesteś najlepszy na świecie
Bzdury, jesteś śmieciem
Co patrzy z góry
Nie mam fury
To czekaj człowiek
Jeszcze ci oczy wyskoczą z powiek
Ja czekam sobie czekam, czekam
Jeszcze się miniemy przyrzekam
Pisze rymy
Robie bity
Gram koncerty nagrywam płyty
Pieprzę twoje szczyty
Wole hity
Więc nie pierdol mi ty,
Że jestem gorszy,
Bo ty widzisz pozytyw przez pryzmat forsy dokładnie wiesz
Ty widzisz pozytyw przez pryzmat forsy
Fleszy błyski
Najdroższa whisky
Wielko budżetowe teledyski
Nie myśli o tym wszystkim TEDE
My mamy kompakt dyski CD
Kasety MC
Winile LP
I ręce podniesione na koncercie
Ty toniesz w stercie
Papierów na biurku
Wiesz co pierdol sie szczurku!

Powtórzyć refren (4 razy)
News
Sarah Harding: Krebs-Diagnose setzte ihren Plänen ein tragisches Ende
Vor 2 Tagen
Sarah Harding: Krebs-Diagnose setzte ihren Plänen ein tragisches Ende
Prinz Marcus von Anhalt: Das sagt er zu seinem TV-Skandal
Vor 20 Stunden
Prinz Marcus von Anhalt: Das sagt er zu seinem TV-Skandal

Album S.P.O.R.T. (2001)

TEDE
  1. 1.
    Intro
  2. 2.
    Łaaał
  3. 3.
    Witaj w domu
  4. 4.
    Mróz
  5. 5.
    Odcinam się...
  6. 6.
    Dyskretny chłód
  7. 7.
    Ja trwam
  8. 8.
    Winią nas
  9. 9.
    Dokładnie tak
  10. 10.
    A pamiętasz jak
  11. 11.
    Kontrast
  12. 12.
    Ona jest szmatą
  13. 13.
    PLNY II
  14. 14.
    Zawieszka
  15. 15.
    Baunsuj ze mną
  16. 16.
    Wyścig szczurów
  17. 17.
    Warszafski walczyk
  18. 18.
    833.333 PLN
  19. 19.
    Drin za drinem
  20. 20.
    Outro - Deszcz
TEDE - Wyścig Szczurów
Quelle: Youtube
0:00
0:00
Made with in Berlin
© 2000-2021 MusikGuru