Top Blackeyed Blonde Lyrics

Facebook
Twitter
Problem melden

Kämpf Songtext

Nicht ein Lied über oder für alle Polizisten,
Sondern für all die schwarzen Schafe der Branche,
Die uns täglich aufs neue zeigen,
Daß das Rückenmark zum Funktionieren
Völlig ausreichend ist.

Bulle, du bischd känn mensch, du bischd die hand
Die misch driggd, quedschd, bis kurz vor de rand
Mir schdehds do, verlang von mir känn reschbeggd
Weil sich rechds in meinem maache
Griene kotze hochreckd
Die strckd sich noh owwe
Awwa bleib jedsd schehn braav
Die rechdsgedrehde gladzsäure
Schpridsd unn is schehn schaaf
Komm bigg disch, isch trähd da an dei aasch
Holladibolla, ferdisch zum ledschde schtrollemaasch
Näh, näh näh, ganz annaschd wär's jo besser,
Willschde misch hann,
Bruns da in die frads du schbeckfrässer!
Schlugg, schlugg, schluggs erunner schbür mei hass
Doch das wär noch ze wenisch
Schlislisch will isch aa mei schbaß
Also sah was de dengschd, ach das is jo absurd
Dei verschdand is im aasch
Unn hängd jo reschds annem gurd
Mach de kopp uff, ziehs eraus unn imm schehn druff
Abgedrickd unn ohmens schehn gesuff
Jedsd lei isch do unn du guggschd misch bleed aan
Midleid darf's nid genn, also schies noh dienschdplan
Zitter nit so, dei kopp nur eh blohs
Doch isch han die schbids nohdel,
Wer gewinnd ziehd e los
"leider verloren!", fressd sisch in dei schbeckbauch,
Schwarz-rot-gold verblaßd zu braunem rauch
Isch bin zwar dohd, doch isch han disch geschdoch
Verfaule sollschde langsam von inne bis an dei loch!

Kämpf, klähna scheißa, kämpf hadd,
Ich mach dich weg

Do gäbbts e paa, die laafe annaschda rum
Auslänna, teenies, freaks, awwa nit dumm
De tuff, de pat, handschelle uff'm rigge
Gell, das ging da ab, do noch e paa rinzedrigge
Karcher saabrigge, die hann misch gefickt
De Taste war erscht sibbzehn,
Allähn, ihr ze drtii
Vor 2 joah 'm zarkov e knibbel uff's au
Klick - 60% de behinnade blick

Bulle-fuck, komm her
Isch drehda in de sack
Gäbbt's nix ze lache, muscht nidd mache
Mid deinem didi-schnäuz
Komm her, ich ballada die fratz
Du kennschd misch nidd
Awwa ich disch 'sau' genau
Komm her, 7, 8 uff's maul
Dummschulschwänzer, komm her,
Jetzt gebbt's uff die fress
Grump, grump, grump, unngekaut 'gess

Kämpf

Du bischt heit schlecht druff, gell?
Haschd's nidd gebrung bei deiner fraa,
Heit nacht zevill gesoff
Jo, 's revierdreffe wa aach
E bissje vill, gell?
Gummo do hinne der,
Der faaht jo vill ze schnell
Hop, hinnaher
"demm schlaanich jetzt uff's maul,
Der hat e kapp angehat
Ich bin die macht, bin der ledschde,
Der lacht"
Du bischd nidd annaschda
Wie e bleeda kirwe-didi
Du bischd so pipi
Hop - los - woruff waadschde dann
Zieh dei fuck-scheiß-didi-braune
Handschuh ahn
Ubbbs, diesmo bischde allähn
Diesmo brech isch da's bähn
Elleboe in die fratz
Alles annere wär fir die katz
Zum schwätze isses zespät,
Steh uff, du sau
Bob, das war's
Kenn chance, ciao kakau

[Refrain]
News
Luna Schweiger: Autounfall
Vor 2 Tagen
Luna Schweiger: Autounfall
Billie Eilish: Glastonbury, was ist das?
Vor 22 Stunden
Billie Eilish: Glastonbury, was ist das?

Album Masafagga (1995)

Blackeyed Blonde
  1. 1.
    Southwest
  2. 2.
    Boomerang
  3. 3.
    BEB-Jam
  4. 4.
    Homicide
  5. 5.
    Young Man
  6. 6.
    Check It Out
  7. 7.
    Fault to Believe 1
  8. 8.
    Kämpf
  9. 9.
    Yo've Got a Question
  10. 10.
    Masafagga
  11. 11.
    Fonk War
  12. 12.
    Frötzz
  13. 13.
    Fault to Believe 2
Blackeyed Blonde - Kämpf
Quelle: Youtube
0:00
0:00
Made with in Berlin
© 2000-2021 MusikGuru